Cuvinte inspirate

Cuvinte inspirate în spaţiul virtual
Bloggeri Creştini
Cuvinte inspirate
Tinere voci

"din Biblie"

… din Biblie
Animale din Biblie
Instrumente din Biblie
Locuri din Biblie
Minerale din Biblie
Măsuri din Biblie
Nume din Biblie
Plante din Biblie
Popoare din Biblie

Powered By Blogger

De ce?

Publicat de Jurnalul lui Mitrut duminică, 10 ianuarie 2010

De ce mai era nevoie de un blog al blogurilor? Nu erau destule?
Nu, nu erau destule şi nu sunt destule. Am colindat prin blogosfera creştină românească de pe ambele maluri ale Prutului, dar şi ale Atlanticului şi am tras câteva concluzii personale.
Există bloguri foarte cunoscute, unele chiar şi foarte bune, dar şi unele "umflate". Ultima afirmaţie e o părere pur personală.
Pe de altă parte am întâlnit bloguri foarte puţin cunoscute, deşi au un conţinut foarte bun.
E păcat că unii bloggeri cu real potenţial nu primesc o şansă de la cei mai avansaţi.
Poate că în blogrollul tău ar trebui să introduci şi 2-3 începători pe care să îi promovezi şi să îi mentorezi.
E lădabil că sunt câţiva bloggeri cunoscuţi care chiar fac asta. Republica Moldova se pare că e cel mai bun model în sensul acesta.
Dar revin la întrebarea De ce?
Această iniţiativă a mea este una deloc dezinteresată, ba dimpotrivă. Mă alătur şi eu efortului de popularizare a prezenţei creştine în spaţiul virtual.
Aşa cum sună subtitlul acestui blog avem nevoie de cuvinte inspirate în spaţiul virtual.
De aceea am să lucrez şi eu la scoaterea la lumină a câtor mai multe nume de bloggeri creştini şi bloguri creştine.

Vreau să fiu corect şi să precizez câteva lucruri:
- nu am copiat şi nu am plagiat munca cuiva, dar sincer voi aprecia ajutorul celor care pot şi vor să contribuie
- nu am avut intenţia şi nu am intenţia de a pune etichete bloggerilor după denominaţiune şi ca atare asemănările vor prima în faţa deosebirilor de culoare religioasă
(Toată viaţa am lucrat în mediu interconfesional şi am fost binecuvântat pentru asta.)
- nu am ţinut cont de fineţurile de terminologie, aşa că veţi întâlni portaluri, site-uri clasice, bloguri personale...
- nu am ordonat blogurile după criterii valorice sau de audienţă, ci pur şi simplu alfabetic

Nu mi-ar strica o mână de ajutor, aşa că fie că vă rugaţi pentru mine, fie că mă ajutaţi cu o informaţie, sau un sfat eu vă mulţumesc!

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Căutare



Facebook Group

Prieteni

Arhiva