Cuvinte inspirate

Cuvinte inspirate în spaţiul virtual
Bloggeri Creştini
Cuvinte inspirate
Tinere voci

"din Biblie"

… din Biblie
Animale din Biblie
Instrumente din Biblie
Locuri din Biblie
Minerale din Biblie
Măsuri din Biblie
Nume din Biblie
Plante din Biblie
Popoare din Biblie

Powered By Blogger

Despre linkuri

Publicat de Jurnalul lui Mitrut vineri, 2 aprilie 2010

O modalitate perfect legitimă de a-şi promova blogul este schimbul de linkuri şi de bannere cu link.
Îm felul acesta vei promova în anumite clasamente, unde vei fi mai vizibil, dar şi vei avea posibilitatea să îi inviţi indirect pe vizitatorii altui blog să te viziteze.
Întrebarea mea este dacă poţi face schimb de linkuri cu oricine, sau dacă ar trebui să existe anumite criterii pentru schimbul de linkuri.
Toţi suntem de acord că cel mai important lucru la un blog este conţinutul.
E important şi aspectul grafic, iar organizarea blogului face ca navigarea să fie mai uşoară şi intuitivă.
Este neimportantat atunci cu cine faci schimb de linkuri?
Cu ceva timp în urmă am vizitat un blog creştin. Cum sunt implicat în aceste proiecte legate de spaţiul virtual sunt întotdeauna atent să văd noi apariţii.
Am văzut un link cu un nume interesant şi l-am accesat. "Era să cad pe spate", ca să folosesc o expresie neacademică, la ceea ce era pe pagină.
Faptul că acel blogger scria ce scria era responsabilitatea lui, dar faptul că el putea fi accesat plecând de pe un blog creştin era responsabilitatea acelui blogger creştin.
Nu sunt în măsură să dau lecţii şi nici nu mi-am propus asta, dar cred că anumite standarde ar trebui să existe şi în această chestiune.
Pe blogul meu personal şi în general pe blogurile mele am decis să găzduiesc doar linkuri creştine. Am fost invitat să fac schimb de linkuri cu alţi bloggeri. Politicos i-am refuzat spunându-le care sunt criteriile mele.
Cuvântul link în limba engleză înseamnă legătură.
Fără să forţez termenii, aş putea să spun şi eu "ce legătură este între ____ şi ____"

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Căutare



Facebook Group

Prieteni

Arhiva