Cuvinte inspirate

Cuvinte inspirate în spaţiul virtual
Bloggeri Creştini
Cuvinte inspirate
Tinere voci

"din Biblie"

… din Biblie
Animale din Biblie
Instrumente din Biblie
Locuri din Biblie
Minerale din Biblie
Măsuri din Biblie
Nume din Biblie
Plante din Biblie
Popoare din Biblie

Powered By Blogger

Până unde voi merge?

Publicat de Jurnalul lui Mitrut miercuri, 24 februarie 2010

Am construit mai multe spaţii virtuale având câteva obiective. Unul dintre ele nu l-am dezvăluit pentru că e mai bine să faci şi apoi să spui, decât invers.
Pentru a nu mă repeta am preluat o parte a unei postări de pe Jurnalul lui Mitruţ.
Până unde voi merge?
A venit momentul pentru a dezvălui ca va urma. La un moment dat voi începe să donez spaţiile virtuale pe care le-am înfiinţat, şi care au fost deja promovate, unor bloggeri tineri care le vor duce mai departe.
Timpul pentru acest lucru nu e departe.
De ce o fac? Pur şi simplu pentru că e un crez de viaţă. A investi în cei tineri este o datorie a tuturor.
Acesta a fost şi motivul pentru care am acceptat schimb de linkuri cu oricine, indiferent de notorietatea sa, cu condiţia de a avea un conţinut ce respectă valorile creştine.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Căutare



Facebook Group

Prieteni

Arhiva