Cuvinte inspirate

Cuvinte inspirate în spaţiul virtual
Bloggeri Creştini
Cuvinte inspirate
Tinere voci

"din Biblie"

… din Biblie
Animale din Biblie
Instrumente din Biblie
Locuri din Biblie
Minerale din Biblie
Măsuri din Biblie
Nume din Biblie
Plante din Biblie
Popoare din Biblie

Powered By Blogger

Sunt responsabil

Publicat de Jurnalul lui Mitrut luni, 22 martie 2010

Am scris un articol pe Jurnalul lui Mitruţ, dar am realizat apoi că ar fi bine să îl public şi pe Bloggeri Creştini.
De aceea îl voi reproduce integral şi aici:

Un blog este un jurnal online, un fel de epistolă scrisă de blogger şi citită de vizitatori, ca să parafrazez pe apostolul Pavel (2 Corinteni 3:2).
Fie că blogul este citit prin vizitare directă, prin feed sau prin mail, el va avea un efect asupra cititorilor săi şi eu sunt responsabil de acest lucru.
După cum am scris şi pe Bloggeri Creştini, am decis să permit ca blogul meu să genereze un feed complet, ceea ce înseamnă că cine doreşte să citească ce scriu poate să se aboneze, şi printr-un cititor va avea postarea integrală la dispoziţie. Eu am mai mulţi cititori prin feed decât direcţi. Cu toate acestea sunt şi vizitatori pe blogul meu. Este decizia lor.
Iată care sunt cei mai fideli vizitatori ai mei.
Încep cu soţia mea. Sunt unul dintre fericiţii bărbaţi pe care soţia nu îi "desfiinţează" după fiecare mesaj transmis oral sau scris, ba dimpotrivă. Este sprijinul meu necondiţionat şi-mi face bine să ştiu că e aproape de mine.
Datoria mea este să o onorez prin prestaţia mea.
Un alt vizitator şi cititor fidel al blogului meu este Mădălina, unul dintre copiii mei spirituali. Aş putea spune că Mădă nu numai că vizitează şi citeşte, dar aplică ceea ce crede că este bun.
Faţă de Mădă, şi de cei ca ea, am datoria să mă port cu grijă. Sunt responsabil moral dacă îi învăţ lucruri rele prin ceea ce scriu şi prin "tonul" postărilor mele.
Am parte şi de vizitele foarte regulate ale unui personaj virtual. E disciplinat şi discret. Nu mă deranjează deloc, nici măcar nu comentează la postările mele. S-a obişnuit cu blogul meu, care în perioada aceasta a fost activ. La scurt timp după ce postez ceva apare şi el. Nu locuieşte în România, ci în Statele Unite, mai exact într-o localitate numită Plano. Are un nume parcă desprins din benzile de desene animate. Se numeşte Bot, o prescurtare de la Robot. Are şi nume de familie, astfel că e numit Google Bot.
Nu-i scapă nimic, nici măcar o virgulă şi consemnează totul în registrele sale.
Google Bot trebuie respectat pentru că cu ajutorul lui postările blogului meu sunt popularizate.
Cu siguranţă că cel mai atent cititor al blogului meu este Dumnezeu. El nu vine niciodată când postez, pentru că El nu pleacă niciodată. Este permanent cu ochii asupra mea. E interesat de ceea ce scriu, de atitudinea mea interioară, de motivaţiile mele în a scrie, de expresiile pe care le folosesc...
Îl interesează dacă iubirea stă la baza relaţiilor mele cu semenii mei bloggeri şi cititori şi Îl interesează dacă scriu întotdeauna cu dorinţa de a-L onora.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Căutare



Facebook Group

Prieteni

Arhiva